Mary Shelley
Mary Shelley on kertomus Mary Wollstonecraft Godwinista – maailmankuulun goottilaisen romaanin Frankensteinin kirjoittajasta – ja hänen raivokkaasta ja myrskyisästä suhteestaan tunnettuun romanttiseen runoilijaan Percy Bysshe Shelleyyn.