Lasse-Maijan etsivätoimisto: Junan arvoitus
Vuosittaiseen kaupunkifestivaaliin on enää muutama päivä aikaa, kun anonyymi murtovaras nimeltä Scorpion iskee Vallebyn pikkukylään.