Lasse-Maijan etsivätoimisto: Kadonnut maskotti
On Vallebyn vuotuisten kisojen aika, mutta kaikki kilpailijat loukkaantuvat. Jerry ja Maya tajuavat, että kisoihin liittyy synkkä salaisuus.