I Was Prey: Shark Week 2020
Kaksi jännitystä etsinyttä henkilöä kertovat heihin kohdistuneista kamalista haihyökkäyksistä. Härkähai on hyökännyt kalastajan kimppuun kun taas suuri valkohai melojaan.