Crikey! It's a Baby
Bindi Irwinin ja Chandler Powellin vauva on jo melkein täällä! Irwinit ovat täynnä jännitystä, kun he valmistautuvat ottamaan vastaan uuden perheenjäsenen. (Crikey! It's a Baby)