Bonhoeffer: Pastor. Spy. Assassin.
Dietrich Bonhoeffer osallistuu salaliittoon tappaakseen Hitlerin. Hän riskeeraa uskonsa ja kohtalonsa pelastaakseen miljoonia juutalaisia.