Part Twelve
Michael Desiato discovers a secret while Olivia seizes an opportunity to push him to make a dangerous decision. Meanwhile, a desperate business deal threatens Eugene. Elizabeth shelters Michael while Big Mo’s big plans place her in Gina’s crosshairs.