Seven Deadly Sins and a Small Carl Sagan
Mary clashes with Sheldon's drama teacher Mr. Lundy over plans for a Halloween haunted house fundraiser for the church. Also, Georgie falls for a rebellious teenage girl that Sheldon is tutoring.