Missed Myself
Moriah tags along with Micah to go to LA where she shares more details of her breakup, confirming Micah's suspicions. Ethan has a big secret he's keeping from Olivia. Tensions rise when Kim invites Nigel, a friend from the gym, to the house for dinner.