Yes, I'm the Glitter Bomb Guy
With over 229 million combined YouTube views, the glitter bomb videos are a pop culture mainstay. Mark takes us from origin story through current iteration, culminating in a never-before-seen glitter bomb too dangerous to be unleashed on the public.