Ponies, Parties and Pageants, Oh My
Kathy wants a funeral birthday party, worrying Cristina that something's wrong. Eva gives Sunnie a treatment "down there." Gabriella wants to follow in Catherine's footsteps and take home the crown. Mary and Brittani are back and closer than ever.