Don't Put All Your Eggs in One Basket
Christine is excited to celebrate her first Easter since divorcing Kody. Janelle says her life is also better without Kody but reveals she would consider polygamy again. After learning Aurora is interested in a boy, Meri reflects on marrying so young.