Martin
Henry and Fuzz visit Martin in Ipswich who boasts a vast collection of bikes, cars and all sorts of automotive souvenirs. Henry has his eye on a vintage Landrover, whilst Fuzz fancies a miniature scooter, but what will Martin part with?