Three's a Crowd, but Four ...
Chara, Patrick and Noble navigate their relationship after Noble moves out. Kenya, Carl and Tiger hunt for a bigger home. Elisa leaves Mike at home to go on a date. Dustin gives advice to Vinson on dealing with his jealousy issues over Kim.