VW Trekker
Drew gets the chance to right an old wrong when a VW Trekker comes up for sale. Drew wants to transform the Army-style vehicle into a lifestyle accessory, but Paul thinks it will sell as is. Will they find a buyer who appreciates Drew's creative flair?