The Unnamed One
Robot Chicken introduces the next animated mega-hit: "The Cheese League"! Oprah lands a hot guest: C'thulhu. Galactus needs a new herald. "Family Double Dare" breaks a few families apart, and Nickelodeon's "Guts" teaches a boy to score.