Endless Breadsticks
Another Black Man in a Fat Suit movie. Big Jim tries to score. A cat in a hat has his way with the family pet, and the kids need to get lost. When Snarf kicks it, Mumm-Ra sees his chance to destroy The Thundercats as Lion-O's new nanny.