During the search of Natalia’s murder scene, Dobosz finds Rebrow’s lighter. Later, in Kalita's hiding place she finds the gun which was used to shoot Kosowski and Ewa, and also a Rebrow’s blood stained shirt. Kalita and Rebrow are arrested.