The World Turned Upside Down
A dysentery epidemic spreads on the Ridge, and Claire falls deathly ill. She is almost recovered when the Christies arrive and drop a bombshell on the Frasers. As nefarious rumors spread like wildfire on the Ridge, tragedy strikes.