Cloudy with a Chance of Explosives
Slim Pickings’ efforts to mine their claim are derailed by a slipped excavator track and busted wash plant motor belt. The Blacklighters face off against big rain and bigger egos as they scrounge for any last opal at their Land of Promise Claim.