Thanksgiving Tragedy
When Chris Mader is shot in cold blood on Thanksgiving eve, no one in his Southern Maryland town is in the mood to give thanks. But as the years pass, all investigators run into are dead ends. Finally, an unlikely informant lead police to Chris' killer.