Silent Night, Violent Night
In 2006 Christmas cheer hits an all time low in Hubbardston, MI, when 80-year-old Billie Cunningham is found murdered in her home. Years pass as police search for a vicious killer. But it turns out the shocking confession is well worth the wait.