Fanning the Flames
Harold debates a proposal. Sarah's next date is more than meets the eye. Bruno cooks Monica a romantic dinner. Amber and Victoria meet up to share triumphs and doubts about their matches. Amber anxiously prepares for her romantic getaway with Keavan.