Husbands Gone Wild
In Illinois, an order of protection takes a dramatic turn after a man threatens to kill police. Florida cops pursue an unexpected peeping Tom. New Mexico cops arrest a dangerous DUI driver, but it’s his inebriated girlfriend who causes even more trouble.