The Forbidden Forest
Inspired by the legendary Forbidden Forest, hosts James and Oliver Phelps ask the baking teams to create a 3-foot, gravity-defying showpiece celebrating the dark arts. Judges Carla Hall and Jozef Youssef are joined by Harry Potter alumna Evanna Lynch.