Forbidden Fruit
Ben and Annie enjoy exploring kinky sex and reviewing the tape with Sex Coach Caitlin V, new parents Caleb and Moriah seek Caitlin's help getting intimate again, and Rae and Ace straddle each other in a sensual feasting exercise.