Quarantine: The Summoning Experiments
Zak and the crew conduct their most dangerous experiments yet to find out how mankind’s spiritual energy has been impacted by the COVID-19 pandemic. They risk their very souls as they attempt to summon demonic forces while inside the Haunted Museum.