Double Pleasant Surprise
Mikael's ex, Andrea, quickly becomes unpopular with Solveig, and Solveig does not hide her displeasure. Michela gets annoyed at Live pulling out of tonight's plan. A double pleasant surprise awaits when Edwin, Allan and Vitor are sent to the beach.