The Trial of Jack McCall
Swearengen turns the Gem into a courtroom as Deadwood is forced to make its own laws to try a murderer. With Jane on a bender, Trixie is enlisted by Swearengen to help Alma with the Metz child and to keep her pliable to his purposes.