Where There's Smoke, There's Fire
The seven chefs meet a butcher whose family business is over three centuries old! Alex Guarnaschelli and Gabe Bertaccini task two teams with creating a menu based around the prized Bistecca alla Fiorentina, which tests their skills like never before.