Kevin Hart's Heartfelt Thanks
After helping him through a critical injury, Kevin Hart wants to thank his trainer and friend, Boss, by transforming his backhouse into a sleek man cave. He teams up with Jonathan and Drew to give Boss a stylish space where he can relax with friends.