A Funny Regis and Fifty Weddings
Talk show host Regis Philbin stops by Carlo's to learn how to decorate cakes from Buddy himself. Meanwhile, a bride requests a wedding cake to celebrate her 50th wedding! Finally, Joey gets a visit from his old fire chief.