The Devil You Know
Spencer takes a big risk with the potential to blow the deal. After a heart-to-heart with Ricky, Charles spells out his vision for the team. Joe and Reggie enlist Vernon and Terrell "Sizzle" Suggs, to persuade Illegal Civilization.