MG Midget: Teenage Dreams
Ant discovers a 1977 MG Midget 1500, just like "Bridget the Midget," the first car he restored as a teen. With tight margins and a big rust problem, he enlists his family to help out. Meanwhile, Ant and his brother Michael demolish the old porch.