Day Three After Murder
Divorced dad-of-three, Daniel Halseth, lives for visitations with his kids. When in 2020, his teenage daughter Sierra claims that she wants to live with her dad, Daniel finds himself drawn into a web of lies and a plot that ends with a deadly house fire.