Pillow Talk: Where Did Our Love Go?
It's Easter Sunday on 90 Day Fiancé, and this week's episode does not disappoint. Tim and Veronica, Emily and Kobe, Kenny and Armando, and Ashley and Stacey celebrate with bunny ears, pretzels and a gossipy chat with Megin!