Sicario: Day Of The Soldado
The drug war on the U.S.-Mexico border has escalated as the cartels have begun trafficking terrorists across the US border.
In the drug war, there are no rules - and when the cartels start smuggling terrorists into the US, Matt Graver turns to the mysterious Alejandro, whose family was murdered by a cartel boss, to escalate the war in a vile way.