The Equalizer
Antoine Fuqua directs Denzel Washington as a former special agent who decides to take up arms and deliver justice by his own hand.
Antoine Fuqua directs Denzel Washington once again in this action-thriller as a former Black Ops commando who decides to come out of retirement and impart justice to rescue a young girl (Chloë Grace Moretz) from the Russian mob.