Jeepin' It Real
Mike and Ant welcome a 1979 Jeep CJ-7 Renegade to the workshop. This car could fetch a bundle if it wasn't half rusted out. It's up to Ant to repair the damage, while Mike tries to bring new life to its tired faux-denim stonewashed upholstery.