1995 Ford Escort RS Cosworth
Mike gets his hands on a 1995 Ford Escort RS Cosworth, a beloved and valuable Fast Ford that's almost impossible to find in the US. Ant Anstead brings back the 227hp engine's famous fizz and add a unique detail.