Tooth Trouble
Puppycorn loses his first tooth, and Unikitty's excited for her little bro -- now he gets a visit from the legendary Tooth Fairy! But when the Tooth Fairy is a no-show, Unikitty and her friends take on the mantle and responsibilities.