AJ's Wish Treehouse
With the help of the local fire department, Pete fulfills an 8-year-old's Make-A-Wish treehouse dream in Flagstaff, Arizona. The team decks out this whimsical build with artifacts inspired by the new movie, The Boxtrolls.