Escape From Smoky Mountain
Nick, a redneck gold miner from Alaska, and Jameson, a laid-back therapist from Haiti, navigate rugged terrain, scale dangerous cliffs and run raging rapids. Locked together by a 4-foot tether, will they be able to team up to survive and reach rescue?