Texas Roadhouse
MSO gets called out by Ronnie Pace and his team from Texas. It's not long before Memphis begins feeling the heat up against Ronnie's Texas-sized mouth and deep pockets, leaving it up to the more inexperienced racers to bring the MSO back into the black.