Top of the List to Ya
In a big shakeup of the 405 top 10, Daddy Dave takes on Derek, Monza calls out Murder Nova, Boosted goes up against Doc, and Shane must race Chuck. Dave wants to keep climbing, but Big Chief is determined to stay on top.