Down From Chi-Town
Oklahoma City’s fastest take on the trash-talking street racers from Chicago. When many of the races get rained out, both sides agree to a rematch in Oklahoma. Meanwhile, the Farmtruck is back to its old ‘fishing’ ways, reeling in a Ferrari and a Camaro.