Cheese Puff Mountain
The Robot Chicken writers -- and the Gargoyles -- meet their ultimate foe: pigeons. Naked Captain Picard wins it all! Can the Paw Patrol rescue themselves from the ultimate terror? The Animaniacs get sex-educational.