Dungeon of Dread
When an off-duty police officer in San Francisco happens upon a minor theft at a lumberyard one Sunday afternoon, he unwittingly jump-starts an investigation into one of California’s deadliest, most depraved serial killers: Leonard Lake and Charles Ng.