Unmonitored, Ungovernable, and Chaotic
Onision's victims begin speaking out, prompting journalist Chris Hansen to enter the arena as law enforcement continues to investigate. Facing a storm of controversy, Onision lashes out against his detractors, trying to save his legacy and freedom.