Deadliest Cod
Eric Young tries fishing in the frigid Bering Sea. He's in Dutch Harbor, Alaska, but he's not after crab -- he's fishing Deadliest Catch-style for cod. He'll be facing huge waves, driving snow and long, grueling hours pulling up pots.